2011. május 16., hétfő

Interjú Eugene-nal + évforduló

Ma van pont hét éve, hogy elkezdtem írni. *szipp-szipp*

Ahhoz képest, hogy tényleg csak egy pillanatnyi szeszélyként indult, egy délután alatt összedobott ergya fejezetecskével... Akkor még én sem vettem komolyan igazán, szóval azon sem lepődtem volna meg, ha elküldenek a fenébe (vagy legalábbis más hobbit keresni).

De nem így történt, még mindig itt vagyok, most már sok-szok (köztük jópár befejezett) sztorival. Az első sztorim, nos... tényleg olyan lett, amilyen, mint ahogy azt az előző bejegyzésekben láthatjátok, de Eugene-t azóta is az egyik legsikerültebb karakteremnek érzem.

Mivel most ünnepli a hetedik születésnapját (höhö), kitöltöttem vele Khim százkérdéses tesztjét:

(Jaj, és mielőtt elfelejteném: sztárkölykös 21. elkészült, bétázódik, hamarosan olvasható lesz. :))




1. Hogy hívnak? Mi a beceneved?
Eugene Piton, illetve Eugene Gray eredetileg. Ha Xwoman bele fog írni valami sajátfandomos cuccba, akkor lehet, hogy változik majd a vezetéknevem.

2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod?
A születésnapom december közepe felé van, és a korom… Attól függ, hogy számoljuk. A megalkotásomtól számítva hét év telt el, tehát hivatalosan hét éves vagyok. A sztorikban meg tizenhat-tizenhét.

3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy?
Angliában születtem, jelenleg Peruban dekkolok. És… mondhatni hazafias vagyok.

4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük)
Apám Perselus Piton, a Roxfort bájitaltan tanára. Gondolom, róla nem kell többet mondanom. Anyám pedig egy Mary Sue volt, de őt nem is ismertem.

5. Van testvéred? Ha van, akkor milyen/milyenek?
Egy mostohahúgom van, Suzanne. Nagyon aranyos, bírom őt. Jól kijövünk egymással.

6. Mi a te foglalkozásod?
Tanársegéd vagyok a Roxfortban. Szóval mindent megcsinálok, amire a suli többi alkalmazottja nem ér rá, vagy csak lusta hozzá. Persze csak olyanokat, amiket egy hozzám hasonló kvibli is meg tud tenni.

7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod?
Valamivel magasabb vagyok százhatvan centinél, súlyom meg… olyan negyvenöt kiló, vasággyal együtt.

8. Milyen színű a hajad?  És a szemed?
Fekete a szemem és a hajam is.

9. Melyik fajba tartozol?
Ember vagyok. Ezen belül kvibli.

10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol?
A muglik között teljesen átlagos diák lennék, átlagos családi háttérrel, de itt a Roxfortban valahol a ranglétra legalján vagyok.

11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint?
Jó kérdés… Mivel a természet eléggé kicseszett velem, külső tekintetében, próbálok az öltözékemmel valamennyire korrigálni rajta. Úgy tűnik, sikerrel.

12. Hogyan öltözködsz?
A legújabb divat szerint.

13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod?
Hát… Az orrom feltűnően nagy és görbe, de azt hiszem, ez inkább szépséghiba, annyira nem egyedi. Meg elég alacsony vagyok.

14. Allergiás vagy? Szenvedsz-e valami betegségben? Van valami maradandó sérülésed?
Nem tudok róla.

15. Jobb vagy bal kezes vagy?
Jobb kezes.

16. Milyen a hangod?
Olyan, mint apámnak. Szerencsére, mert jól tudom vele ijesztgetni a srácokat a Roxfortban. Amúgy elég mély hangom van, legalábbis mélyebb, mint amilyet első pillantásra várnak egy ilyen testalkatú fiútól, ezt már megjegyezték párszor. Énekhangom meg… nem rossz, de nem is igazán jó.

17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz?
Szerintem elég bő a szókincsem, és általában nyugodtan, viszonylag halkan beszélek. Persze, ha felidegesítenek és elpattan a cérna, megemelem a hangom… Hogy milyen szavakat használok? Nem nagyon gondolkodtam rajta, de szerintem olyanokat, mint a velem egykorú srácok általában.

18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést!
Öltözködés, mások bosszantása, gitározás.

19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt?
Naponta legalább kétszer, de ha szükséges, többször is. Igen, használok, méghozzá elég sokat.

20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)?
A megfejthetetlen pillantás nálunk családi vonás.

21. Használsz testbeszédet? Hogyan?
Nem igazán, legalábbis nem vettem észre.

22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik?
Már megint a szerencsétlen kviblivel szúrtak ki! Vagy ilyesmik. Egyesek szerint nonstop sajnáltatom magam.

Gyermekkor

23. Mi a legelső emléked?
A nevelőanyámmal sétálgatunk a városban, és néha megállunk a kirakatok előtt.

24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni?
Sajnos még nem tudtam elvégezni a gimnáziumot… Amúgy elég jó suliba jártam, és jól teljesítettem. Szeretném majd befejezni, amennyiben vége lesz ennek a Tudjukkis mizériának.

25. Hol/Kitől tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre?
A tanáraimtól a suliban, a nevelőszüleimtől otthon… Nagyjából ennyi. És állítólag örököltem némi mardekáros ravaszságot is, de ez csak aljas rágalom, természetesen nincs alapja.

26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban?
Hát… leginkább átlagos volt. Semmi extra, de szívesen emlékszem rá vissza.

27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz?
Festőművész.

28. Mikor és kivel volt az első csókod?
Tizenhat évesen, és az akkori legjobb barátommal. Aki lány volt, mielőtt rosszra gondolnátok.

29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted el a szüzességedet?
Már nem. De… erről nem szeretnék itt bővebben nyilatkozni.

30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással?
Apám melyik kategóriába számít bele? Igen, elég nagy hatással volt rám. Eleinte nem bírtak túlzottan a suliban. Szerencsére azóta megbékéltek velem.

31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben?
Amikor édesapám elvitt magával a Roxfortba. Az tényleg mindent megváltoztatott.

32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek?
Több tanulmányi versenyt is megnyertem, ezekre mind büszke vagyok. Valamint a szép, hosszú, ápolt hajamra.

33. Mit bánsz a legjobban?
Még nem volt olyan botlásom, ami miatt annyira szégyenkeznem kéne.

34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled?
Hát… gimi elsőben volt pár csúnya pofára esésem a lányokkal kapcsolatban…

35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok?
Vannak, de csak ilyen átlagos apróságok. Semmi komoly.

36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál?
Egyesek szerint folyton gonosz vagyok, szóval nem igazán tudok leggonoszabbat mondani.

37. Mikor féltél a legjobban?
Hát… Az E. Pitonban, amikor a Halálfalók körülvettek… nos, az nem kicsit volt para.

38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová?
Igen. Peruba. Még mindig ott vagyok.

39. Melyik nemhez vonzódsz?
Öhh… A hivatalos és az igazi verzió szerint a nőkhöz. Úgy bizony!

40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista?
Inkább pesszimista.

41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben?
Nem vagyok igazán hívő, de kitudja… Remélem, hogy nem vagyunk egyedül.

42. Hiszel a túlvilágban?
Inkább csak reménykedem benne.

43. Mitől rettegsz a legjobban?
Nincsenek irreális félelmeim. Na jó, nem vagyok túl bátor, ez tény, de általában csak olyasmiktől szoktam félni, amitől bárki más is. Bár valószínűleg komolyan megijednék, ha elkezdene hullani a hajam.

44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért?
Az emberek ostobasága nagyon fel tud bosszantani. A többi meg… Ehh, ez hülye kérdés, nagyjából attól vagyok szomorú vagy boldog, amitől a többi ember.

45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók?
A kettő között?

46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod?
Nem vagyok vallásos, a politika meg nem érdekel még túlzottan.

47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról?
Nem rajongok értük. Bár… előfordul, hogy picit elferdítem a valóságot, deee… olyan nagy horderejű hazugságaim nem szoktak lenni. A szerencsében nem hiszek, lopásra és gyilkosságra pedig sosem vetemednék.

48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed?
Ha van értelme vitatkozni, akármeddig. Általában úgyis megunják a pattogásom, és nekem adnak igazat. Persze apámmal ez nem működik, mindig ővé az utolsó szó.

49. Mennyit ér neked a pénz?
Nos… nem szórom a pénzt, de ha kell valami, azt megveszem. Főleg amióta saját fizetésem van.

50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet?
A gyilkosság?

51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért?
Elméleti síkon igen, de gyakorlatban… nem biztos, hogy képes lennék rá.

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban?
Igen!

53. Babonás vagy?
Nem. Sőt, még a varázsvilág sem tudta belőlem teljesen kiölni a racionális gondolkodást.

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét?
Próbálom, nem mondom, hogy mindig sikerrel.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal?
Szeretek panaszkodni, ha erre gondolsz. De a legkomolyabb problémáimat csak kevés emberrel osztom meg.

56. Előítéletes vagy?
Valamennyire igen. Mondjuk a varázsvilág a legjobb módja, hogy leszokjak róla.

57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért?
A családom bármelyik tagja nagyon fontos nekem. Még apám is, bár remélem, ő ezt nem olvassa.

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért?
Egyértelmű: Dumbledore-t, őrá mindig is felnéztem. De hogy kit a legkevésbé… hirtelen nem jut eszembe senki.

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki?
Hermione.

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod?
Nincs olyan sok. És talán Harry lett a legjobb barátom az utóbbi időben. De remélem, ő sem olvassa majd ezt a tesztet, még a végén elbízza magát.

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal?
Attól függ, az illető hogy viselkedik velem.

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal?
Szintén. Persze feléjük valamivel több tiszteletet mutatok.

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt.
Az is vagyok. De hosszú sztori, inkább nézz utána.

64. Mi az eseted?
Szeretem a határozott, erős jellemű lányokat. Külsőre pedig… Ne legyen tőlem sokkal magasabb, testalkatát tekintve átlagos vagy annál picit vékonyabb, helyes arc, szép szemek. Ahhoz túl messze vagyok az ideális férfitól, hogy ennél komolyabb elvárásaim lehessenek.

65. Milyen közel állsz a családodhoz?
Meglehetősen.

66. Szeretnél megházasodni/családot/gyereke(ke)t?
Természetesen!

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust?
Vitázok, jóformán bárkivel. Mondjuk… Dumbledore-nak én se mernék ellent mondani, pimaszkodni meg pláne nem!

68. Beszélő vagy hallgató vagy?
Mindkettő tudok lenni, ha úgy adódik.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben?
Szituációtól függ. Van, akiben hamar megbízom, van, akiben csak sokkal később. Dumbledore-ban például az első perctől kezdve bíztam.

70. Haragtartó vagy?
Az vagyok.

71. Vezéregyéniség vagy?
Nem igazán.

72. Szereted a csapatmunkát?
Attól függ, kik vannak a csapatban. Amúgy elég nehezen alkalmazkodom az emberekhez.

73. Milyen jól fejezed ki magad?
Elég jól.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat?
A varázsvilágban megtanultam, hogy ne ítélkezzek túl hamar.

75. Érdekel, mit gondolnak rólad mások?
Hát… van egy olyan érzésem, hogy nem lehet túl hízelgő, szóval nem vagyok benne biztos, hogy akarom tudni…

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid?
Vannak olyan emberek, akik nem bírnak, de kifejezetten ellenségeim nincsenek.

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Ételed?
Szeretek festegetni, vagy gitározni. A kedvenc színem a kék, és mindenféle levest szeretek.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted?
Ha apám elengedne, szívesen mennék bulizni. És talán a zenét szeretem a legjobban.

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem?
Hát… Az alkoholt nem vetem meg. Dohányozni nem dohányzom, mert tönkretenné a bőröm és besárgítaná a fogam, a könnyűvérű nőcskékhez meg nem alacsonyodnék le, különben sincs szükségem rájuk. Drogokra meg pláne nincs szükségem, a varázsvilágban élni amúgy is olyan, mintha folyton be lennék lőve.

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét?
A családommal. Nézzük a tévét, olvasok, vagy épp veszekszünk.

81. Mi a féltve dédelgetett álmod?
Visszatérni a rendes életemhez.

82. Mennyi ideig tudsz figyelni?
Elég sokáig. Attól függ, mennyire pihentem ki magam előzőleg.

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek?
Nem nevetek olyan sokat. És vicces, amikor rá hozom a szívbajt a diákokra.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged?
Nem szeretem, ha a külsőm miatt gúnyolnak. Tudom magamról, hogy csúnya vagyok, nem kell az orrom alá dörgölni.

85. Hogyan bírod a stresszt?
Hát… egy darabig bírom, utána kiborulok.

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó?
Nagyon nem vagyok sportos. A zenében és rajzban viszont jó vagyok.

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket?
Nem igazán vagyok állatbarát. Csak a képeken szeretem őket. A gyerekekkel más a helyzet, velük elvagyok.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel?
Szeretek előre tervezni.

89. Mik a rigolyáid?
A külsőmre vagyok nagyon kényes.

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb?
Hmm… jó kérdés. Talán rajzolni tudok a legjobban. És a sportokban vagyok nagyon gyenge.

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Magasabb lennék vagy húsz centivel.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló?
Inkább az utóbbi.

93. Szereted magad?
Többnyire igen.

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne?
Van, de nem tragédia, ha valamiért módosítanom kell.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben?
A következő hat hónapban? Túlélni. Hosszú távon szeretném elvégezni az egyetemet, családot alapítani és dolgozni.

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva?
Nem szeretnék belegondolni.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni?
Egyelőre még sehogy. De ha választani kell, gyorsan és fájdalommentesen.

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál?
Jó kérdés. Erre még nem gondoltam. Talán arra, hogy a szeretteimnek milyen fontos voltam.

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni?
Akaratos, titokzatos, igényes

100. Melyik három szóval írnának le mások?
Nem akarom tudni!


Köszönöm, hogy elolvastátok, és Eugene üzeni, hogy ha szeretnétek kérdezni, tegyétek meg nyugodtan, szívesen válaszol rájuk. (Nem ismerné be, de higgyétek el, szeret ám szerepelni! :D)


2 megjegyzés:

  1. amúgy kétszer van benne az interjú :D
    és egyébként... olyan rég volt 4B, hogy kb elfelejtettem, hogy amúgy Eugene/Hermione az alappáros XD valahogy Eugene/Harry előbb ugrik be :D

    VálaszTörlés
  2. Jáj, eggen, télleg kétszer volt, de javítottam, köcce, hogy szóltál! :D

    És nyüff, télleg régen volt. :/ De majd majd lesz megint, mert ezt mindenképp be akarom valamikor fejezni. :D *mellesleg csúnyánnéz, amiért az Eugene/Harry ugrik be előbb*

    VálaszTörlés