2011. november 3., csütörtök

Képecskék + beharangozó

A legújabb sztorimat majd csak később, a sztárkölykös utolsó fejezetének felkerülése után kezdem el publikálni, de addig íme az összefoglalója:

Öt fiatal jelentkezik egy hirdetésre: a vendorville-i kastélyszálló tulajdonosa magas jutalmat ígér annak, akinek sikerül levennie az átkot a felbecsülhetetlen értékű ingatlanról. Vajon tényleg szellemek rejtőznek az ódon falak között, vagy hőseink csak egy őrült valóságshowhoz asszisztálnak a tudtukon kívül?

Valamivel több infót majd később. És képecskék a sztárkölyköshöz, amit ide még nem tettem ki:

 A képecskéket ezzel a babakészítővel csináltam: http://elouai.com/doll-makers/new-dollmaker.php


És a sorrendért bocsánat, nemtom, miért kavarta így össze a képeket. :/
Ő lenne Vivian
Peter
Chris
Selena

Ő pedig Chares Charlesként.
Ramon
Alex

7 megjegyzés:

  1. Nünü néni, nem is tudom, mi a zseniálisabb, a babák vagy a beharangozó! Júj, alig várom ezt az új történetet! Babázni meg holnaptól én is fogok minden mennyiségben, azt hiszem, csak adjam le a dépét! Imádlak! <33333333

    VálaszTörlés
  2. Halíí! :D
    Hát a történet még pihen, de nemsokára, nemsokára kint lesz. Addig még csigázlak titeket. :D De örülök, hogy tecc a beharangozója. Csak addig nem akarok többet foglalkozni ezzel a sztorival, míg kész nincs a sztárkölykös, hogy ne álljon át az agyam. XD

    A babaszerkesztő pedig jóóóó! Majd kíváncsi vagyok, milyenek lesznek a dépé szereplők babaként. :D

    VálaszTörlés
  3. Páncél nincs a ruhák között, ugye? De akkor mit adok Lyrre meg Loghorra? XD

    VálaszTörlés
  4. Öhh... nem rémlik, hogy lenne, de nem is igazán néztem. Amúgy Ramon aszondja, hogy szívesen kölcsönadja valamelyiküknek pár ruhadarabját, ha nem találnak páncélt. :D

    VálaszTörlés
  5. Vagy Lyr marad alsónadrágban, hmmmmm? :D

    Kait megcsináltam, cuki lett, de most megyek vissza dépét javítani. :D

    VálaszTörlés
  6. Alsónaciban? Hmm... nem is rossz ötlet *perverz vigyor*

    Kücce mélben Kai babááát! :D

    VálaszTörlés
  7. Kiraktam fészre dépés oldalra, de mindjárt el is mélezem. :D

    VálaszTörlés