2011. október 7., péntek

Mi lenne, ha... II.

Nos, írtam még egy fanficet Kae DP-jéhez. Ami slash, de legalábbis slashy. Mentségemre, nem az én ötletem volt. Viszont nem is kellett kétszer mondani, hogy tényleg megírjam. Az áldozat ezúttal Kai és Lyr, de hogy mennyire lett slash, meglátjátok, ha elolvassátok:


http://fictions.hu/imagine/viewstory.php?sid=3179

Figyelmeztetés: slash, IQnegatív sztori, fáradt poénok.

Én nagyon jól szórakoztam írás közben, remélem, ti is hasonlóan szívesen olvassátok majd! :)

2 megjegyzés:

  1. Itt is elmondom, Nünü néni, hogy zseniális lett! És senki ne féljen, alig-slashy. :) Inkább csak egy vicces félreértésről van szó. :)

    VálaszTörlés
  2. Víííh, köszönöööm!<3 Igen, a slasht nem vittem benne túlzásba, bár asszem, még ezzel is sikerült kinyírni pár emberkét. XD

    VálaszTörlés