2011. szeptember 13., kedd

Vivian válaszol


 Ismét kitöltöttem Khim tesztjét, ezúttal Vivian volt az interjúalany. Ha van még kérdésetek, szívesen válaszol rá!

1. Hogy hívnak? Mi a beceneved?
Vivian Walsh, de sokan Vivynek szólítanak.

2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod?
Tizenhat múltam, novemberben születtem. A csillagjegyem skorpió.

3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy?
Egy kisvárosban, és azóta is itt élek. És igen, hazafias vagyok.

4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük)
Apa neve Jeremy Walsh, ő külföldön dolgozik egy gyárban, mint mérnök. Jó fej nagyon, csak az a baj, hogy ritkán látom. Szigorú, de nem viszi túlzásba, meg amikor itthon van, mindig eljön a meccseimre, és mindenben támogat. Anya Elisabeth Walsh. Ő a városi kórházban dolgozik ápolónőként, és tényleg szereti a hivatását. Úgy összességében nekem vannak a legklasszabb szüleim!

5. Van testvéred? Ha van, akkor milyen/milyenek?
Igen, van egy öcsém, Peter. Hát… néha nagyon cuki tud lenni, de az esetek többségében agyon tudnám ütni, annyira pimasz!

6. Mi a te foglalkozásod?
Még tanulok.

7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod?
Száznyolcvan centi vagyok, de valószínűleg még fogok nőni. A súlyom meg – ne nevessetek! – 73 kiló. De eskü, nem vagyok kövér, csak nehéz a csontozatom, meg a sok sporttól izmosabb is vagyok az átlagnál. Alex szerint amazon-testalkatom van, de ez ellen nem tudok mit tenni.

8. Milyen színű a hajad?  És a szemed?
Sötétbarna hajam van és sötétbarna szemem.

9. Melyik fajba tartozol?
Ember vagyok.

10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol?
Azt hiszem, inkább közép.

11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint?
Nem tudom, nem hiszem. Túl magas és izmos vagyok, széles a vállam és a hátam, nincs derekam, keskeny a csípőm… melleim meg sehol. Emellett még mindig gyakran néznek fiúnak. De Charlesnak úgy tűnik, még így is tetszem! *pirul*

12. Hogyan öltözködsz?
Kényelmesen. Valami együtteses póló (legtöbbször Iron Maiden), valami sötétszínű farmer és tornacipő.

13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod?
Hmm… olyan igazán egyedi nincs.

14. Allergiás vagy? Szenvedsz-e valami betegségben? Van valami maradandó sérülésed?
Hál’ istennek egyik sincs!

15. Jobb vagy bal kezes vagy?
Jobb kezes.

16. Milyen a hangod?
Mély és fiús.

17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz?
Szerintem átlagos a szókincsem. És úgy beszélek, ahogy mindenki más a suliban.

18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést!
Kosárlabdázás, suliba járás, szenverészés Charles miatt.

19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt?
Naponta, szoktam, vagy este, vagy edzés után.

20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)?
Mindig morcosan nézek, még akkor is, ha nem vagyok rosszkedvű. Sajnos ilyen az arcberendezésem.

21. Használsz testbeszédet? Hogyan?
Sokszor fonom karba a kezem.

22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik?
- Szörnyű vagy, Charles!

Gyermekkor

23. Mi a legelső emléked?
Hmm… jó kérdés. Kint a kertben játszom a fa alatt.

24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni?
Általános sulit végeztem még csak el, most vagyok elsős gimis. Egy lányiskolába jártam, a tanulással nem voltak gondjaim, szerencsére jó fejem van, nem kellett agyonra tanulnom magam, hogy jó jegyeket szerezzek. Viszont az osztálytársaimat nem kedveltem, ők túl… lányosak voltak, így nem nagyon találtuk a közös nevezőt.

25. Hol/Kitől tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre?
A szüleimtől, edzőimtől, tanáraimtól… És azt hiszem, leginkább Charles tanított meg arra, hogy legyek türelmesebb másokkal.

26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban?
Jó volt. Szívesen emlékszem vissza rá.

27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz?
Gyerekként is szerettem volna híres sportoló lenni, és szerintem van esélyem arra, hogy tényleg az is legyek!

28. Mikor és kivel volt az első csókod?
Nem olyan régen Charlesszal… És a sztoriban olvashattátok, hogyan történt.

29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted el a szüzességedet?
Igen, még az vagyok, és egy darabig még szeretnék is szűz maradni.

30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással?
Nincs, szóval nem is lehetett hatással rám.

31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben?
Az, hogy gimibe mentem. Annyi minden megváltozott az életemben, amióta elkezdtem az új sulit…

32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek?
Hogy beválogattak a suli kosárcsapatába!

33. Mit bánsz a legjobban?
Néha nagyon utálatos voltam szegény Charlesszal, még akkor is, ha nem érdemelte meg.

34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled?
Hű… hát voltak kínos és szégyenteljes pillanataim, mint bárki másnak, de olyan nagyon kiemelkedőt nem tudnék mondani.

35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok?
Jaj, utálok titkolózni! Persze, Charles titkát nem teregetem ki, de ezen kívül nem sok titkom van.

36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál?
Egyszer, még kisebb koromban nagyon fejbe vágtam szegény Petert egy vastag könyvvel. Szegénykém el is sírta magát. De megölelgettem, attól kiengesztelődött.

37. Mikor féltél a legjobban?
Amikor Charles lebukott Alex előtt. Akkor tényleg nem volt ötletem, hogy mi fog történni!

38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová?
Egyszer elmentünk Franciaországba apáékkal.

39. Melyik nemhez vonzódsz?
Természetesen a fiúkhoz!

40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista?
Optimista vagyok.

41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben?
Nem, nem igazán hiszek ilyesmiben.

42. Hiszel a túlvilágban?
Még nem foglalkoztam vele. Megijesztenek az ilyen dolgok.

43. Mitől rettegsz a legjobban?
Félek, hogy a szeretteimnek baja esik. Néha nagyon aggódós tudok lenni.

44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért?
Dühít az igazságtalanság, a gonoszság és az ostobaság. Szomorú akkor leszek, ha sikerül valakit akaratlanul megbántanom, ez pedig az én hirtelen természetemmel elég sűrűn előfordul. Boldog pedig… sok mindentől.

45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók?
Inkább jók.

46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod?
Nem nagyon érdekel egyik téma sem.

47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról?
Elítélem mindet.

48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed?
Akármeddig. Ragaszkodom a véleményemhez!

49. Mennyit ér neked a pénz?
Hát… nem szórom, ha nem muszáj.

50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet?
Becsapni valakit.

51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért?
Igen… azt hiszem.

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban?
Igen!

53. Babonás vagy?
Nem mondhatnám.

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét?
Próbálom, bár nem mindig sikerül.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal?
Hát… gyakran túlságosan is, és ez nem feltétlenül jó dolog. Ami a szívemen, az a számon, anélkül, hogy a másik szemszögét is megvizsgáltam volna.

56. Előítéletes vagy?
Igen… Rossz tulajdonság, de igen.

57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért?
Nem tudok egyet mondani. A szüleim, az öcsém, Charles… na jó, az utóbbi időben Alex is, mind nagyon fontosak nekem.

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért?
Legjobban a szüleimet és a tanáraimat. A legkevésbé Selenát, mert egy hátulról jövős kis patkány!

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki?
Charles…

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod?
Nem, nincs sok. Talán Alex az, akit a legjobb barátomnak mondhatok most. Egy időben Charles volt az, de őrá már nem tudok csak barátként tekinteni.

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal?
Azt hiszem, eleinte kicsit ellenséges. Nem tudom, a lányokkal sosem találtam a közös hangot.

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal?
Velük természetesebben.

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt.
Hű, hosszú történet. De inkább olvasd el!

64. Mi az eseted?
Vicces kérdés! Inkább a magas, sportos, férfias, hosszú hajú, rocker srácok tetszenek, de ebből csak az első két pont jött össze. Na jó, Charles alacsonyabb tőlem egy picivel, de nem ő alacsony, én vagyok túl magas.

65. Milyen közel állsz a családodhoz?
Szerencsére nagyon.

66. Szeretnél megházasodni/családot/gyereke(ke)t?
Még szép!

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust?
Nem keresem az összetűzéseket, de ha úgy adódik, nem hagyom magam!

68. Beszélő vagy hallgató vagy?
Inkább beszélő.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben?
Ez nagyon egyénfüggő. Bár sajnos túl gyakran sikerül mellényúlnom, van, amikor nem a megfelelő embert fogadom a bizalmamba.

70. Haragtartó vagy?
Eléggé.

71. Vezéregyéniség vagy?
Jobban szeretek csak a tagja lenni valamelyik csapatnak.

72. Szereted a csapatmunkát?
Természetesen. Mivel kosarazom, ez alap.

73. Milyen jól fejezed ki magad?
Azt hiszem, jól.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat?
Túl hamar és a külsőségek alapján. De azt hiszem, kaptam egy pár leckét, hogy ez nagyon nincs rendjén.

75. Érdekel, mit gondolnak rólad mások?
Érdekel, persze, de annyira nem, hogy ezen görcsöljek. A közvetlen környezetemnek és magamnak megfelelek így is, ez a lényeg, nem?

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid?
Vannak. Nora az egyik, mert jobb kosaras vagyok, mint ő. Meg Selena, de lövésem sincs, miért volt ilyen kis patkány velem, mert igazán nem adtam neki okot erre…

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Ételed?
Szeretek sportolni, de nem csak kosarazni. A kedvenc színem a barna, és a sültkrumpli a kedvencem.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted?
Olvasok, vagy sétálok, leugrok edzeni a tornaterembe, esetleg ha Alex vagy Charles elhív valahová… A művészetekhez meg sajnos nem értek.

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem?
Fúj, dehogy! Nem csak azért nem, mert a szüleim tiltanák, de ezek rontanák a sportteljesítményem, amit nagyon nem akarok. (Kurvázni meg… ember, minek néztek engem?)

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét?
Hmm… általában otthon vagyok. Vagy Charlesszal.

81. Mi a féltve dédelgetett álmod?
Profi sportoló akarok lenni!

82. Mennyi ideig tudsz figyelni?
Egy jó darabig tudok.

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek?
Hm… szerintem nem olyan sokat. De Charles beszólásai még akkor is viccesek, ha amúgy borzalmasak… meg Peter is tud vicces lenni néha.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged?
Ha kiderül, hogy átvertek.

85. Hogyan bírod a stresszt?
Elég jól és sokáig.

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó?
Igen, az vagyok! És a művészet nem igazán az én asztalom…

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket?
Igen, mindkettőt.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel?
Inkább spontán. De azért valamennyire szoktam tervezni is.

89. Mik a rigolyáid?
Utálom a nyafogást. Bárkitől.

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb?
A sportokban úgy általában. De táncolni egyáltalán nem tudok.

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Külsőre? Talán nem ártana valamivel nőiesebbnek és törékenyebbnek lenni… viszont a nőies cuccok kényelmetlenek, úgyhogy ez bukta… Alacsonyabb is lehetnék, de ez sem lehetséges.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló?
Próbálok nyílt lenni.

93. Szereted magad?
Igen… azt hiszem, igen.

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne?
Hát… a sulihoz kell igazodnom. És nem nagy tragédia, ha valamit változtatnak az edzések időpontján vagy ilyesmi.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben?
Meg akarom nyerni a csapattal az iskolák közötti bajnokságot! Az életben pedig karriert illetve családot.

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva?
Öt év múlva aktív sportolóként, tíz év múlva szintén, húsz év múlva pedig edzőként.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni?
Jaj, egyelőre sehogy!

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál?
Remélem, addigra leteszek pár maradandó eredményt is az asztalra. És arra, hogy jó ember voltam.

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni?
Még nagyon gyerek.

100. Melyik három szóval írnának le mások?
Egy fiús csaj.

5 megjegyzés:

  1. Annyira belevaló és mégis olyan érzékeny ez a Vivy, és tök jó a zenei ízlése is. :P

    VálaszTörlés
  2. Köszííí! Viviant én is szeretem írni, szerencsére könnyű vele együtt dolgozni. :D Amúgy üzeni, hogy a zenével kapcsolatban egyetért veled! ;)

    VálaszTörlés
  3. Üzenem, hogy Sabatont is nyugodtan hallgathat.^^ :D

    VálaszTörlés