2011. augusztus 2., kedd

Újabb száz kérdés - Charles

Amíg a következő fejezet bétázódik, itt van egy újabb százkérdéses, ezúttal Charlesszal.




1. Hogy hívnak? Mi a beceneved?
Charles Vickery. A családom és a barátaim egy része Charlie-nak hív, Vivian pedig Nyuszifülnek. Bár az utóbbit annyira nem szeretem.

2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod?
Tizenöt vagyok, és június elején van a születésnapom.

3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy?
Egy csendes, angol kisvárosban születtem, ott is élek. És… nem vagyok sem, jobban sem kevésbé hazafias, mint egy átlagember.

4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük)
Apa Mattew Vickery, ő vállalkozó, anyáról pedig nem szeretnék beszélni.

5. Van testvéred? Ha van, akkor milyen/milyenek?
Még nincs, de nemsokára lesz egy féltestvérem. Sam azt mondta, hogy még nem lehet megállapítani a nemét. Fogalmam sincs, milyen lesz, de már várom, hogy megérkezzen.

6. Mi a te foglalkozásod?
Gimnazista vagyok, illetve énekes. A sztár szót nem szeretem magamra használni.

7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod?
178 centi vagyok, legalábbis a legutóbb ennyinek mértek. A súlyommal pedig nem dicsekednék, elégedjetek meg annyival, hogy az utóbbi időben nagyon kevés voltam, aminek nem örülök. Nem szeretek túl sovány lenni.

8. Milyen színű a hajad?  És a szemed?
Civilben barna hajam van és barna szemem, Ramonként fekete haj, kék szem.

9. Melyik fajba tartozol?
Hogy? Természetesen ember vagyok. Bár ha Viviant kérdezitek, valószínűleg betippelne a felmenőim között nyuszit, illetve plüssmacit is…

10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol?
A suliban 1. A osztályos vagyok. *nevet*

11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint?
Mindent megteszek, hogy vonzónak találjanak, egy fiúhoz képest talán túl sokat is. Ramonként mindenképp az vagyok, nagyon sokak szerint is, Charlesként… Nos, úgy inkább csak próbálkozom az lenni.

12. Hogyan öltözködsz?
Civilben elegánsan és stílusosan, Ramonként nagyon vagányan. Amúgy tényleg tetszenek a csillogós cuccok, de hétköznap aligha hordhatnék ilyeneket.

13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod?
Elég nőies az arcom, bár ez annyira nem egyedi… Amúgy meg nincs, nem szeretnék tetkót vagy ilyesmiket. (Vivian erre biztos rávágná, hogy nyuszifülem van!)

14. Allergiás vagy? Szenvedsz-e valami betegségben? Van valami maradandó sérülésed?
Érzékeny a gyomrom, alig van néhány étel, amit megehetek – illetve amit meg merek enni. Emellett erősen rövidlátó is vagyok.

15. Jobb vagy bal kezes vagy?
Jobb kezes.

16. Milyen a hangod?
Még elég kisfiús, csak most kezdek mutálni (tudom, elég későn). És fogalmam sincs, milyen lesz később.

17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz?
Elég bő a szókincsem, általában nyugodtan, jól artikuláltan beszélek. Alex szerint irritálóan okoskodó tudok lenni. Azon viszont sosem gondolkodtam, milyen szavakat használok… De minden bizonnyal odaillőket.

18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést!
Olvasás, tanulás, éneklés.

19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt?
Naponta, illetve ha sikerül próbán vagy fellépésen leizzadnom, ennél többször. Szoktam parfümöt használni, de nem viszem túlzásba.

20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)?
Gyakran mosolygok, és nem csak a fotósok kedvéért. Van egy jellegzetes, ramonos címlapmosolyom, bár azt civilben csak Vivynek mutatom.

21. Használsz testbeszédet? Hogyan?
Charlesként állítólag túl merev a tartásom, míg Ramonként van egy pár jellegzetes mozdulatom, például a közönség előtti meghajlás, ami végül lebuktatott.

22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik?
- Nem duzzogok!

Gyermekkor

23. Mi a legelső emléked?
Az, hogy fekszem a kórházi ágyon.

24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni?
Mivel még csak tizenöt vagyok, egyedül az általános iskolámat tudom felmutatni. Szintén elit suli volt, és a tanulást szerettem, viszont az osztályomat annyira nem. Vagyis ők nem szerettek engem.

25. Hol/Kitől tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre?
Hű, ez hosszú lista lenne, ha mindet felsorolnám. Sokan képeztek és képeznek most is, de nem tudnám egyiküket sem jobban kiemelni a többi közül.

26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban?
Nagyon, nagyon magányos…

27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz?
Felnőtt? Nem igazán volt még tervem, bár még most sincs.

28. Mikor és kivel volt az első csókod?
Tizennégy múltam, amikor Tom bácsi közölte, hogy csókolózni kellene az egyik klipben, de én nem akartam, hogy az első csókom így, a kamerák kereszttüzében történjen. Végül a klipbeli partnerem oldotta meg egy kis… privát gyakorlással. De nem jártam vele, meg semmi, csak… szóval értitek. *pirul*

29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted el a szüzességedet?
Nem vagyok teljesen tapasztalatlan, de az első alkalom még várat magára… *még jobban pirul*

30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással?
Nem, nincs.

31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben?
Megismerkedtem Viviannel. Nekem eddig ez volt a legfontosabb.

32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek?
Platinalemez lett a legutóbbi maxi CD-m.

33. Mit bánsz a legjobban?
Hogy olyan durván beszéltem Vivyvel… Nem ezt érdemelte.

34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled?
Amikor Alex előtt lebuktam. Akkor bizony féltem rendesen, hogy mit fog tenni!

35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok?
*Nevet* Igen, vannak. De a titkok azért titkok, hogy nem fecsegjük ki őket.

36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál?
Dobtam Vivyt.

37. Mikor féltél a legjobban?
Gyomortükrözés előtt szoktam a legjobban félni.

38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová?
Persze, voltam sok helyen. Franciaország, Olaszország, India… Persze, ez még nem turné volt, csak apámmal utaztunk el nyaralni.

39. Melyik nemhez vonzódsz?
A lányokhoz.

40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista?
Inkább optimista, legalábbis próbálok az lenni.

41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben?
Kénytelen vagyok hinni benne. Hiszem, hogy a sorsunk előre meg van írva valahol.

42. Hiszel a túlvilágban?
Inkább az újjászületésben.

43. Mitől rettegsz a legjobban?
Attól, hogy megint egyedül maradok. Annál borzasztóbb érzés nincs.

44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért?
Felmérgesít az emberek ostobasága és szűklátókörűsége. A szomorúság… nos, néha nálam ez alapállapot. Boldog pedig akkor vagyok, ha Vivy mellettem van.

45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók?
Hiszen az emberi jóságban.

46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod?
Egyiket sem szeretném itt kifejteni.

47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról?
Szerencsejátékot nem próbálnám, nem kellene még egy függőség az életembe. Hazugság… sajnos folyton abban élek. *szomorú* A lopást és a gyilkosságot viszont mélyen elítélem.

48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed?
Sokszor inkább engedek.

49. Mennyit ér neked a pénz?
Nem igazán látom a pénz valódi értékét, hiszen abból nekünk elég sok van.

50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet?
Elárulni a szeretteinket.

51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért?
Nem, nem igazán.

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban?
Abszolút.

53. Babonás vagy?
Nem, túl racionálisan gondolkodom ahhoz, hogy babonaságokkal foglalkozzam.

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét?
Teljesen tiszteletben tartom. Ha nagyon nem értek vele egyet, inkább másfelé terelem a beszélgetést.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal?
Az érzéseimet? Sajnos még magamnak sem szoktam kimutatni… A gondolataimat pedig csak azokkal osztom meg, akiket arra érdemesnek találok.

56. Előítéletes vagy?
Igyekszem minél kevésbé előítéletes lenni, hiszen sajnos jól tudom, milyen érzés, ha elsőre leírják az embert.

57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért?
Vivian. Egyre jobban kezdem azt érezni, hogy minket egymásnak rendelt a sors.

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért?
Apát tisztelem a legjobban, legkevésbé… Nos, azt hiszem, nincs olyan.

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki?
Vivian.

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod?
Nincs olyan sok, és elég felszínes a kapcsolatom velük. De talán az osztálytársaim egy részét többé-kevésbé a barátomnak nevezhetem.

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal?
Udvarias, kissé távolságtartó. De igyekszem barátságos lenni.

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal?
Velük valahogy jobban kijövök…

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt.
Voltam, vagyok… De nem mesélem el, mert hosszú lenne, különben is, a sztoriban minden le van írva.

64. Mi az eseted?
Az erős jellemű, határozott lányokat szeretem. Külső tekintetében nem vagyok annyira válogatós, bár a szép száj a gyengém.

65. Milyen közel állsz a családodhoz?
Nos… Azt nem mondanám, hogy rosszban vagyok velük, de meglehetősen hűvös a kapcsolatunk.

66. Szeretnél megházasodni/családot/gyereke(ke)t?
Természetesen. Fiatalon szeretnék házasodni, és sok-sok gyereket. *nevet*

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust?
Nos… az esetemben elég komplikált a dolog. Charlesként inkább kerülöm a konfliktust, Ramonként viszont hajlamos vagyok a régebbi sérelmeim miatt is veszekedni. Tudom, ez így nagyon nincs rendben, de próbálok rajta változtatni.

68. Beszélő vagy hallgató vagy?
Is-is.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben?
Elég nehezen nyílok meg mindenki előtt, de akit tényleg megszerettem, abban feltétel nélkül megbízom.

70. Haragtartó vagy?
Kicsit igen.

71. Vezéregyéniség vagy?
Nem, nem mondanám.

72. Szereted a csapatmunkát?
Igen, Ramonként is elég népes stáb vesz körül folyton. Ha mindenki teszi a dolgát, ahogy kell, nagyon tudom élvezni, hogy csapatban dolgozhatom.

73. Milyen jól fejezed ki magad?
Előadóművészként ez alap, de szerintem a magánéletemben is jól ki tudom magam fejezni.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat?
Általában hagyok egy kis időt, hogy megismerjem az illetőt. Nem szeretek hamar ítélkezni.

75. Érdekel, mit gondolnak rólad mások?
Ez is meglehetősen komplikált kérdés. Természetesen érdekel, különben nem törődnék ennyit magammal. Viszont inkább csak a szűkebb környezetemnek szeretnék megfelelni. Tisztában vagyok vele, hogy Ramonként elég sokan nem kedvelnek a zeném vagy a külsőm miatt, de ezeket inkább eleresztem a fülem mellett. Nem lehet mindenki ízlését kiszolgálni.

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid?
A show bizniszben természetesen van konkurenciám, bár egyelőre magasan én vezetem az eladási listákat. Magánéletben… szerintem nincs.

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Ételed?
Ha csak tehetem, leülök olvasni, kedvenc színem az arany és az ezüst, enni pedig egyáltalán nem szeretek.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted?
Olvasok, pihenek, minden, ami nem megerőltető. Bulizni nem járok el, még csak az kellene a fellépések mellett! Művészetben pedig a zenét és az irodalmat szeretem.

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem?
Egyiket sem csinálom. Nem akarom tönkretenni magam.

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét?
Változó. Próba, fellépés, stúdiófelvétel, fotózás… mikor éppen mi.

81. Mi a féltve dédelgetett álmod?
Szeretnék még visszatérni a színpadra, de önmagamnként.

82. Mennyi ideig tudsz figyelni?
Nagyon sokáig.

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek?
Annyira nem, bár a saját – Vivy szerint – meleges poénjaimat viccesnek találom.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged?
Hát… meg tud döbbenteni, ha valaki felismer. Megsérteni pedig… változó, ha rossz passzban vagyok, apróságokon is felkapom a vizet.

85. Hogyan bírod a stresszt?
Jól, bár nekem is van egy pont, aminél már besokallok.

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó?
Muszáj sportosnak lennem, bár inkább csak a külsőm és az erőnlétem miatt edzek, de nem igazán élvezem. Énekben vagyok a legjobb.

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket?
Nagyon! A kutyákat főleg, annyira ragaszkodóak… A gyerekeket is, főleg az őszinteségüket.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel?
Szeretnék tervezni, de a munkám révén ez nem mindig jön össze.

89. Mik a rigolyáid?
Kínosan ügyelek a frizurámra, és nem szeretem, ha összekoszolódik a ruhám.

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb?
Jól éneklek, valamint a hozzáértők szerint is nagyon fotogén vagyok. Leggyengébb? Főzni egyáltalán nem tudok, még egy szendvicset sem tudnék magamtól elkészíteni.

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Jó lenne, ha valamivel erősebb lenne a csontozatom. Így hiába edzek, mindig elég vékonynak tűnök.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló?
Az utóbbi, még ha próbálom is elhitetni (illetve elhinni) magamról az ellenkezőjét.

93. Szereted magad?
Néha nagyon, néha nagyon nem.

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne?
Csak az iskola az egyetlen fix pont a napirendemben. A többi néha elég kaotikus, pedig jobban érezném magam, egy kiszámítható tervvel.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben?
Egyelőre elég, ha az elkövetkezendő egy-másfél hónapot túlélem. *nevet*

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva?
Öt év múlva egyetemistaként, tíz év múlva apaként, húsz év múlva egy szép, nagycsalád fejeként.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni?
Nem akarok erre gondolni.

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál?
A szakmai sikereimre, és az emberi értékeimre… már ha van nekem olyanom. *pirul*

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni?
Ennyiben nem tudom.

100. Melyik három szóval írnának le mások?
Ezt sem tudom.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, ez olyan aranyos!!!! Charles <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Csárliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Megbocsátok neki minden bugyutaságot!

    VálaszTörlés
  3. Víííh, szijjasztok! :D

    Charles most nagyon örül, itt félt nekem, hogy megutáltátok. XD Üzeni, hogy ő is szeret titeket^^

    VálaszTörlés