2011. július 12., kedd

Alex válaszol

Ismét a Khim-féle százkérdéses tesztre.



1. Hogy hívnak? Mi a beceneved?
Alex Maine. Nincs becenevem.

2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod?
Tizenöt éves vagyok, de nemsokára betöltöm a tizenhatot. Február elején születtem.

3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy?
Brit vagyok, egy vidéki kisvárosban születtem, ott is élek. Az utóbbi pedig jó kérdés, ezen nem gondolkodtam még.

4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük)
Apám Robert Maine, anyám Helen Maine. Mindketten tanárok. De azért jófejek.

5. Van testvéred? Ha van, akkor milyen/milyenek?
Szerencsére egyke vagyok.

6. Mi a te foglalkozásod?
Tanulok.

7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod?
185 centi körül vagyok, a súlyom pedig 75 kiló.

8. Milyen színű a hajad?  És a szemed?
Világosszőke hajam van, és egészen élénk kék szemem.

9. Melyik fajba tartozol?
Öhh… nem tudom mire vélni a kérdést. Természetesen ember vagyok. Még ha jobban hasonlítok is a mesebeli herceghez. *ezerwattos szemtelen vigyor*

10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol?
Közép?

11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint?
Igen, természetesen. Mindenki szerint az vagyok, aki egyszer is látott.

12. Hogyan öltözködsz?
Menőn, lazán, divatosan.

13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod?
Nincs. Bár tetoválást majd szeretnék.

14. Allergiás vagy? Szenvedsz-e valami betegségben? Van valami maradandó sérülésed?
Allergiás vagyok a virágporra meg a macskaszőrre. Egyéb betegségem nincs.

15. Jobb vagy bal kezes vagy?
Jobb kezes.

16. Milyen a hangod?
Kicsit magasabb az átlagnál. Énekhangom meg egész jó, akárki akármit mond.

17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz?
Menő szavakat használok, és laza szövegem van. De nem erőltetem, ez magától jön.

18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést!
Piszkálódás, sport, szervezkedés.

19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt?
Naponta, illetve edzések után. Parfümöt ritkán használok, inkább maradok a dezodoroknál.

20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)?
Szeretek pimaszul vigyorogni. Az szexi, és nekem jól áll.

21. Használsz testbeszédet? Hogyan?
Nem.

22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik?
Viviant szoktam elég sűrűn Charlie testőrének nevezni, de azon kívül nem nagyon van ilyen.

Gyermekkor

23. Mi a legelső emléked?
Hintázok a játszótéren.

24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni?
Egyelőre az általános iskola a legmagasabb végzettségem, de csak most kezdtem a gimit. Egy teljesen átlagos suliba jártam, és nem mondhatnám, hogy annyira élveztem volna a tanulást, persze azért nem voltak olyan rosszak az eredményeim. De ott is odáig voltak értem a kiscsajok!

25. Hol/Kitől tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre?
A suliban a tanáraimtól? Nem igazán értem ezt a kérdést…

26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban?
Bulis, sok haverral és sok kirándulással.

27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz?
Híresség. De még mindig az szeretnék lenni.

28. Mikor és kivel volt az első csókod?
Egyik osztálytársnőmmel még általános hatodikban. Elbújtunk a tornaterem mögé, és inkább kíváncsiságból kezdtünk smárolni. De nem volt valami nagy élmény, elég bénák voltunk.

29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted el a szüzességedet?
Egy ilyen jó pasi? Viccelsz? De úriember ilyesmiről nem beszél! *cinkos kacsintás*

30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással?
Hát… a nagyfater a diri a suliban, bár ez nem igazán számít bele egyik kategóriába sem. És hatással van rám, mert szerintem szénné cikiznének, ha ez kiderülne.

31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben?
Általánosban városi bajnokságot nyert a kosárcsapat, amiben játszottam. Ez elég jó, nem?

32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek?
Ugyanezt.

33. Mit bánsz a legjobban?
Miért nem vettem fel valami más jelmezt Halloweenre?

34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled?
Nem emlékszem ilyenre *ártatlan pillantás*

35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok?
Vannak. Maradjunk ennyiben.

36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál?
A leggonoszabb? Nem igazán tudok erre válaszolni. Igaz, szeretek másokat bosszantani meg piszkálni, de komolyan ártani nem szeretek senkinek.

37. Mikor féltél a legjobban?
Amikor kisgyerekként anyáék felültettek a szellemvasútra. Úgy emlékszem, végigbőgtem az utat hazafelé.

38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová?
Egyszer elmentünk Franciaországba nyaralni a családdal. Jól éreztem magam nagyon.

39. Melyik nemhez vonzódsz?
Szerinted? *fel van háborodva*

40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista?
Optimista. Abszolút.

41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben?
Hiszek a szerencsében.

42. Hiszel a túlvilágban?
Igen. Azt hiszem, bár ezen még nem filóztam túl sokat.

43. Mitől rettegsz a legjobban?
A visszautasítástól. Szeretek középpontban lenni.

44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért?
Dühít az igazságtalanság, és elszomorít, ha magamra maradok. Boldog pedig… ha fontosnak érzem magam, és tudok mindenről.

45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók?
Szerintem ezt így nem nagyon lehet megállapítani…

46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod?
A politika nem érdekel, emellett a szüleim nem neveltek túlzottan vallásos szellemben.

47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról?
Ezek mind csúnya dolgok. Bár a szerencsejátékot azét kipróbálnám.

48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed?
Ha tudom, hogy nekem van igazam, foggal-körömmel ragaszkodom hozzá. Amúgy ha valaki hülyeségen akar vitázni velem, inkább ráhagyom.

49. Mennyit ér neked a pénz?
Mivel egyelőre csak a zsebpénzemmel gazdálkodhatom, odafigyelek a kiadásaimra. Inkább meghívatom magam valakivel.

50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet?
Háborúk, gyilkosság?

51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért?
Marhaság. Egyáltalán, ki mondja meg, hogy mi lenne a fensőbb jó?

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban?
Nem. Nem akarom magam lekötni senki mellett. Társnak meg ott vannak a haverok.

53. Babonás vagy?
Majdnem rávágtam, hogy nem, pedig semmi pénzért nem mennék át létra alatt, és a feketemacskákat is nagy ívben kikerülöm…

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét?
Amennyiben nem próbál megtéríteni engem is, nem nagyon foglalkozom vele. Mindenki abban hisz, amiben akar.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal?
Ki szoktam mutatni az érzéseimet, sőt! Nem is nagyon tudom magamban tartani. És szeretek másokkal beszélni, szóval a második kérdésre is igen a válaszom.

56. Előítéletes vagy?
Álszentség lenne, ha azt mondanám, nem. Szóval igen. De nem vészesen, és igyekszem senkit sem leírni magamban elsőre.

57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért?
Hű… remélem, nem olvassa, de talán a nagyfater. Őt csípem a családban a legjobban.

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért?
Az edzőnket. Elég keményvonalas, tesz róla, hogy tiszteljük. És legkevésbé… talán Norát, amiért engem használt fel, hogy kitoljon Vivyvel.

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki?
Nem… nincs. Azt hiszem.

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod?
Igyekszem a legtöbb emberrel jóban lenni, bár… a volt padtársnőm szerint kicsit sok belőlem néha. És pillanatnyilag Vivyt mondanám legjobb barátomnak.

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal?
Jófej vagyok velük. Többnyire…

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal?
Velük is. És megpróbálom őket elkápráztatni a csodálatos személyiségemmel.

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt.
Úgy igazán? Azt hiszem, nem.

64. Mi az eseted?
Szeretem, ha a kiscsaj nem adja be mindjárt a derekát, és küzdenem kell érte kicsit. Külsőre meg… nézzen ki jól.

65. Milyen közel állsz a családodhoz?
Nagyfaterhoz eléggé, szüleimmel már kevésbé vagyok jóban.

66. Szeretnél megházasodni/családot/gyereke(ke)t?
Még nem gondolkodom ezen.

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust?
Vitázok, még szép!

68. Beszélő vagy hallgató vagy?
Inkább hallgató. Az ilyen háttérből figyelő és következtetéseket levonó fajta.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben?
Nem sok. Általában egyből megérzem, kiben érdemes megbíznom.

70. Haragtartó vagy?
Attól függ, de általában hagyom magam kiengesztelni.

71. Vezéregyéniség vagy?
Próbálok az lenni.

72. Szereted a csapatmunkát?
Nagyon!

73. Milyen jól fejezed ki magad?
Elég jól.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat?
Embere válogatja. Általában elég hamar, de ritkán csalódtam az emberismeretemben.

75. Érdekel, mit gondolnak rólad mások?
Érdekel, persze.

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid?
Charles szerintem utál, de őt nem nevezném ellenségemnek.

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Ételed?
Sportolok, leginkább kosarazom. A kedvenc színem a kék, és a sonkás pizza a kedvencem.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted?
Valamelyik haverral lógok a legszívesebben. Művészet? Nem szorult belém túl sok művészhajlam, de talán a zenét szeretem a legjobban…

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem?
Oké, lebuktam… cigizni szoktam, meg néha megiszok egy-egy sört. De nem kurvázom, nem drogozom.

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét?
Elmegyek bulizni!

81. Mi a féltve dédelgetett álmod?
Szeretnék a tévében szerepelni. Valami állandó műsorban. Vagy filmben. Esetleg fellépni nagyszínpadon. Vagy bekerülni a kosárlabda válogatottba. Mindegy, csak híres legyek!

82. Mennyi ideig tudsz figyelni?
Ha érdekel a téma, akármeddig.

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek?
Igen, elég sokat. És kifejezetten vicces Charlie álszent feje, amikor Ramon kerül szóba.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged?
Nem vagyok sértődős fajta.

85. Hogyan bírod a stresszt?
Elég jól.

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó?
Igen, az vagyok. És jól táncolok, bár ez is inkább sport, nem?

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket?
A halakat szeretem, azok nem zajosak, nem tesznek tönkre semmit, és nem büdösek. A kölykökről ezt sajna nem tudom elmondani.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel?
Spontán vagyok, utálom a megtervezett dolgokat.

89. Mik a rigolyáid?
Utálom, ha túl sok vajat kennek a szendvicsemre.

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb?
A kosarazásban. És nincs olyan, amiben gyenge lennék. *önelégült vigyor*

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Semmit. Így vagyok tökéletes.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló?
Nyílt. Abszolút.

93. Szereted magad?
Még szép!

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne?
Hát… végül is van, mert a sulihoz meg az edzésekhez kell igazodnom. De ezeken kívül más nem nagyon határozza meg a napirendemet.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben?
Következő hat hónapban? Suliba járni. Viszont még fogalmam sincs, mi szeretnék lenni pontosan. De szerintem van időm még eldönteni.

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva?
Dögösnek.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni?
Nagyon-nagyon öregen.

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál?
Hogy mennyire szerettek engem, és hogy mennyire hiányzok az életükből. *úgy tesz, mintha meghatódna magán*

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni?
Menő, dögös, népszerű.

100. Melyik három szóval írnának le mások?
Menő, dögös, népszerű.

10 megjegyzés:

  1. Köszi! Alex üzeni, hogy még szép, hogy jó lett! :D

    VálaszTörlés
  2. Alexnek üzenem, hogy kezdem megkedvelni :D

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom. :D Alex szimpisedik. :D

    VálaszTörlés
  4. Alex köszöni szépen, és üzeni, hogy nem fog csalódást okozni az elkövetkezendőkben sem! :D

    VálaszTörlés
  5. én meg azt üzenem Alexnak, hogy még mindig nagyon bírom :D

    VálaszTörlés
  6. Alex a kedvencem! <3

    96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva?
    Dögösnek.

    Auuuuucs XDXDXD <3<3<3

    Amúgy milyen tetkót szeretne?

    VálaszTörlés
  7. Alex: - Valami nonfiguratívat körbe a bicepszemre.

    VálaszTörlés
  8. NonFIG!!!!

    Jahj Alex, süllyedtél a szememben! XD

    VálaszTörlés